V tomto článku sa Vám pokúsime ľudsky popísať Vaše práva pri nákupe tovaru v našom internetovom obchode. Najmä právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní. Odkaz na obchodné podmienky, kde je všetko popísané podľa zákona nájdete TU .
Teraz si poďme popísať situácie ktoré môžu nastať bez právnických paragrafov a nejasných formulácií.
Ľudsky povedané, ak si tovar nechcete ponechať môžete ho zaslať do 14 dní od kúpy k nám na firmu a my Vám do 14 dní po obdržaní tovaru vrátime peniaze na Váš účet. Samozrejmosťou je tiež výmena za iné veľkosti v prípade prsteňov či výmeny tovaru za akékoľvek iné, ktoré Vám padne do oka.Tovar musí byť samozrejme nenosené a nepoškodené, tak aby sme ho mohli predať iným klientom.
Rovnaká situácia ako u snubných oceľových prsteňov bez rytiny platí v prípade, že ste si u nás zakúpili zásnubný prsteň a je jedno z akého materiálu (zlato, striebro, oceľ), ktorý sme mali na sklade a nenechali ste si do neho urobiť rytinu na želanie. Prsteň môžete jednoducho zaslať späť a v 14 dňovej lehote od nás dostanete svoje peniaze späť. Samozrejmosťou je výmena za iný tovar.
Zakúpili ste si u nás oceľové snubné prstene a nechali ste si do nich vyryť rytinu na želanie? V tomto prípade sa podľa zákona už jedná o zákazkovú výrobu a prosté vrátenie už bohužiaľ nie je možné. My tento tovar jednoducho už nie sme schopní ďalej predať a je pre nás bezcenné. To asi chápe každý. Uznajte nikto si predsa nechce kúpiť prstienky s rytinou od niekoho iného.
Aj v tomto prípade platí, že sa vždy jedná o zákazkovú výrobu. Všetky zlaté a strieborné snubné prstene nechávame pre Vás vyrábať priamo ho a len pre Vás na zákazku a teda sa jedná o zákazkovú výrobu a nie je vôbec dôležité či majú prstene rytinu alebo nie.
Väčšina prsteňov, ktoré pre snúbencov ponúkame pochádza zo zákazkovej výroby a nie je je jednoducho možné vrátiť. Výnimku tvoria oceľové snubné prstene bez rytiny a zásnubné prstene, ktoré máme skladom.
Najľahšia cesta ako nám vrátiť tovar je poslať ho doporučenou zásielkou, alebo cenným písaním Slovenskej pošty. Zásielku poistite minimálne na hodnotu uvedenú na faktúre. Adresu pre zaslanie nájdete na faktúre v rámčeku vľavo dole. Pre istotu ju uvádzame aj tu:
Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052 Zlín 76302.
Do zásielky spoločne s vráteným tovarom vložte kópiu faktúry a tiež priložte sprievodný list, kde nám oznamujete, že odstupujete od kúpnej zmluvy. Nechce sa Vám písať sprievodný list? Nevadí stačí, keď nám pošlite email na adresu info@brilas.sk a napíšete nám číslo Vašu objednávky (variabilný symbol na FA) a informáciu o tom, že si prajete odstúpiť od kúpnej zmluvy a očakávaný termín odoslania tovaru späť k nám.
Vždy od nás obdržíte celú kúpnu cenu za objednaný tovar. Ďalej k cene pripočítame najnižšiu cenu za poštovné, ktorú ponúkame a tú Vám tiež zašleme.
Ak sme vyššie opisovali, ktoré tovar môžete v 14 dňovej lehote vrátiť a ktoré nie, tak u reklamácie je situácia oveľa jednoduchšie. Na reklamáciu máte právo vždy au akéhokoľvek tovaru. Poďme si teraz vysvetliť pojem reklamácie. Jednoducho povedané je to situácia, keď Vy ako zákazník ste zakúpili tovar a tovar nie je v požadovanej kvalite alebo dokonca vykazuje viditeľnú vadu. V tomto prípade je potrebné do zákonnej lehoty kontaktovať predávajúci firmu, teda nás, s popisom vady a zaslaným tovarom. My máme 30 dní na to, aby sme o vašom nároku rozhodli.
V jasných prípadoch rozhodujeme priamo na firme. V prípadoch, keď si nie sme úplne istí, posielame tovar k výrobcom a Tí nám vyhotovujú posudok, podľa ktorého my následne postupujeme. Vieme, že reklamácia nie je pre zákazníka jednoduchý a príjemný proces a preto sa vždy snažíme postupovať čo najrýchlejšie as najväčším ohľadom na zákazníka, teda na Vás. Výsledok reklamácie môže byť pre Vás pozitívne, teda že bude reklamácia uznaná a Vy budete mať nárok na nový výrobok alebo vrátenie peňazí. Alebo sa môže stať, že bude reklamácia zamietnutá. Najčastejším dôvodom zamietnutia reklamácie je zjednodušene povedané mechanické poškodenie, teda situácia, kedy dôjde k poškodeniu výrobku nevhodným či nešetrným zaobchádzaním. Ľudovo povedané, šperk nepatrí na ruku pri umývaní riadu či rytie záhradky, ale to vieme všetci, že áno?
Reklamovaný tovar pošlite vždy s kópiou faktúry a popisom závady, ktorú reklamujete na adresu našej firmy. Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052 Zlín 76302, Česká republika.
Objednali ste si u nás prstene a nesedia vám? Máte zakúpený pripoistenie na zlú veľkosť? Potom všetky starosti a náklady spojené so zmenou veľkosti vyriešime za Vás!
Nezakúpili ste si pripoistenie na zlú veľkosť? Potom čítajte riadky nižšie.
Pokiaľ sa jedná o oceľové prstene (bez rytiny) možno veľkosti jednoducho vymeniť za ľubovoľné z našej ponuky. Doporučene alebo ako cenné písanie nám zašlite na našu adresu prstene s nevyhovujúce veľkosťou, priložte kópiu faktúry a stručný popis zač si prstene prajete vymeniť (presvedčte sa prosím, že je v našom e-shope požadovaný model či veľkosť dostupná). Pri tejto výmene Vám bude naúčtovaný iba poplatok za poštovné a balné. Pri oceľových prsteňov s rytinou nie je výmena možná. Rovnaká situácia nastáva u prsteňov vyrobených zo striebra. V tomto prípade nás kontaktujete. Budeme sa snažiť Vašu situáciu vyriešiť s čo najmenšími nákladmi.
Ak si želáte upraviť veľkosť zlatého prsteňa, potom nás najskôr kontaktujte, aby sme zistili či-je model možné upraviť. Všeobecne možno povedať, že zlaté snubné prstene bez kameňov možno upraviť až o 2 veľkosti (hore i dole). Úprava veľkosti je vždy spoplatnená a na Vaše riziko (je tu mierne riziko, že sa prsteň pri zmene veľkosti poškodí, ale podľa doterajších skúseností sa úprava darí cca na 99%). Výška poplatku za zmenu veľkostí sa líšia od prípadu k prípadu a sme schopní ho zaslať aj po konzultácii u našich výrobcov. Všeobecne sa dá povedať, že sa jedná o násobok ceny za pripoistenie na zlú veľkosť a preto významne odporúčame toto poistenie pribaliť do Vášho nákupného košíka pri nákupe Vašich prsteňov.