BRILAS.CZ
Volajte +420 777 441 144 (Po-Pá 10-19:00)
HľADAŤ
NÁKUPNÝ KOŠÍK
0 položiek

Často kladené otázky

Ako vybrať vhodný prsteň?

Ak vyberáte snubné prstene, určite vyberajte vždy ako pár. Budete tak mať istotu, že sa prstene budú páčiť vám. Existujú tiež rady, ktorými sa môžete riadiť. Ak máte krátke prsty, vyberajte užšie prstienky, tie široké by vám zbytočne skracovali prsty. Ak máte hrubé prsty, mali by ste si vybrať snubné prstene s výraznejším motívom alebo kamene, aby boli viac vidieť. Farbu prsteňov vždy voľte podľa šperkov, ktoré nosíte. Ak nemôžete sa s budúcim manželom zhodnúť, ideálnym kompromisom sú obrúčku z kombinovaného zlata poprípade je možné nechať zhotoviť pre každého z páru identický prsteň avšak v inej farbe zlata či v rozdielnej šírke. Nezabudnite vždy starostlivo zmerať veľkosť, aby vám prstene sedeli, a nemuseli ste riešiť dodatočnú zmenu veľkosti, nie vždy je úprava možná.

Ako určiť veľkosť prsteňa?

Ak nepoznáte veľkosť prsteňa či prsteňov, ktoré chcete kupovať, najjednoduchšie a najpresnejšie metódou je navštíviť klenotníctvo a nechať si prst zmerať. Počas dňa prsty natekajú a tiež v horúcich letných dňoch nadobúdajú na objeme, preto sa odporúča merať veľkosť skôr v popoludňajších hodinách, aby vás prsteň príliš netlačil. V prípade snubných prsteňov určite dbajte na presné meranie, predsa len majú byť na celý život. Samozrejme je neskorší úprava veľkosti zlatých prsteňov možná, ale v prípade osadenia kamene sa to neodporúča. Pri oceľových prsteňov bohužiaľ veľkosť upraviť nedá a tak odporúčame pri pochybách o Vašej veľkosti nechať si prstene zaslať bez rytiny a po ich vyskúšaní si ich dopošleme na vyrytia poprípade výmenu veľkostí. Ak nemáte možnosť zájsť do kamennej predajne, kde by vám povedali veľkosť prsteňa, existujú aj alternatívne metódy. Tie nie sú ale príliš presné a sú skôr orientačné, pretože môže dôjsť (podľa spôsobu použitia meracích pomôcok) k rozdielu io dve veľkosti.

Ako prebieha vybavenie objednávky?

Akonáhle odošlete Vašu objednávku je automaticky vygenerovaný a na Vašu emailovú adresu odoslaný súhrn Vašej objednávky. Odporúčame, aby ste si email so súhrnom Vašej objednávky ešte raz dôkladne skontrolovali, či je všetko v objednávke naozaj podľa Vášho želania. Email obsahuje tiež všetky platobné informácie v prípade, te ste zvolili zlaté prstene vyrábané na zákazku alebo oceľové prstene s rytinou. V oboch týchto prípadoch potrebujeme ako dôkaz Vášho ozajstného záujmu zaplatení zálohy u zlatých prsteňov (až po jej prijatí je zadávame do výroby, ktorá trvá cca 3-4 týždne) resp. plnej ceny pri oceľových prsteňov s rytinou (oceľové prstene máme v celej škále veľkostí skladom k okamžitému odoslanie). Ak ste si objednali tovar, ktorý je možné odoslať na dobierku, ešte v ten istý deň či najneskôr druhý pracovný deň Vám tovar odošleme a na ďalší deň by zásielka mala byť u Vás. Pri platbe prevodom čakáme, než nám dorazí platba na účet (akceptujeme tiež elektronické potvrdenie o vykonanej platbe). U zlatých prsteňov čakáme na platbu zálohy (či potvrdenie o platbe) a potom prstene zadávame do výroby a informujeme Vás emailom o poslednom dni zhotovení, ktoré sa nám potom väčšinou darí urýchliť a prekvapiť Vás tak rýchlejším doručením hotových prsteňov.

Ako prebieha platenie a doručenie?

U zlatých prsteňov sa jedná o výrobu na zákazku unikátnych prsteňov s rytinou presne podľa Vášho želania a Vám na mieru. Preto je potrebné najskôr zaplatiť na náš účet zálohu, platobné info dostanete, v súhrne objednávky do Vášho emailu. Akonáhle dorazia peniaze na náš účet (prípadne keď nám pošlete elektronické potvrdenie o transakcii), zadáme prstene do výroby. Približne za tri týždne budú zhotovené a my Vám ich bez omeškania odosielame na Vašu adresu na dobierku vy výške doplatku do celkovej ceny po odpočítaní už zaplatenej zálohy. Oceľové prstene máme všetky na sklade. Môžete si vybrať zaslanie na dobierku (iba prstene bez rytín) alebo platbu prevodom. Ak chcete do prsteňov rytinu, vždy požadujeme platbu vopred z dôvodu ochrany pred nepřevzatými zásielkami (prstene sa zhotovenú rytinou by sme už potom nemohli predať ďalšiemu zákazníkovi). Prstene odosielame ihneď po obdržaní platby (prípade po obdržaní potvrdenia o transakcii).

Čo robiť, keď z prsteňa vypadol kameň?

U zlatých prsteňov sme vzhľadom ku kvalitnému spracovaniu našich prsteňov ešte s vypadnutím kameňa nestretli. Nie je to vychvaľovanie kvalitou, je to holý fakt. Ak by sa to stalo, samozrejme je možné prsteň reklamovať - ​​záručná doba je štandardných 24 mesiacov rovnako ako v ktorejkoľvek kamennej predajni. Vždy je lepšie zaslať aj kamienok (u briliantu je to podmienka). Pri oceľových prsteňov sa vypadnutý zirkón výnimočne objaví, s reklamáciou nie je problém, vyriešime ju promptne tak, aby ste bez svojho obľúbeného prstienka neboli moc dlho.

Čo robiť, keď veľkosť prsteňa nesedí?

Objednali ste si u nás prstene a nesedia vám? Máte zakúpený pripoistenie na zlú veľkosť? Potom všetky starosti a náklady spojené so zmenou veľkosti vyriešime za Vás! Nezakúpili ste si pripoistenie na zlú veľkosť? Potom čítajte riadky nižšie. Pokiaľ sa jedná o oceľové prstene (bez rytiny) možno veľkosti jednoducho vymeniť za ľubovoľné z našej ponuky. Doporučene alebo ako cenné písanie nám zašlite na našu adresu prstene s nevyhovujúce veľkosťou, priložte kópiu faktúry a stručný popis zač si prstene prajete vymeniť (presvedčte sa prosím, že je v našom e-shope požadovaný model či veľkosť dostupná). Pri tejto výmene Vám bude naúčtovaný iba poplatok za poštovné a balné, ktorý v tejto chvíli činí 7 EUR. Pri oceľových prsteňov s rytinou nie je výmena možná. Rovnaká situácia nastáva u prsteňov vyrobených zo striebra. V tomto prípade nás kontaktujete. Budeme sa snažiť Vašu situáciu vyriešiť s čo najmenšími nákladmi. Ak si želáte upraviť veľkosť zlatého prsteňa, potom nás najskôr kontaktujte, aby sme zistili či-je model možné upraviť. Všeobecne možno povedať, že zlaté snubné prstene bez kameňov možno upraviť až o 2 veľkosti (hore i dole). Úprava veľkosti je vždy spoplatnená a na Vaše riziko (je tu mierne riziko, že sa prsteň pri zmene veľkosti poškodí, ale podľa doterajších skúseností sa úprava darí cca na 99%). Výška poplatku za zmenu veľkostí sa líšia od prípadu k prípadu a sme schopní ho zaslať aj po konzultácii u našich výrobcov. Všeobecne sa dá povedať, že sa jedná o násobok ceny za pripoistenie na zlú veľkosť a preto významne odporúčame toto poistenie pribaliť do Vášho nákupného košíka pri nákupe Vašich prsteňov.

Ako objednať len jeden prsteň?

Stačí len zrušiť zaškrtnutie pri príslušnom prsteňa a objednávate už len 1 zvolený prsteň, ktorý sa Vám sám objaví v nákupnom košíku. Pochopiteľne rovnako ako pri objednávke dvojičky snubných prstienkov máte možnosť nechať prsteň opatriť rytinou.